Stora_tomtefar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har några problem med min dator: 1. När jag starta så kommer ett meddelande upp, "Ny maskinvara hittat, PRINTER", och så går det vidare till den grad att den vill installera denna printer som inte finns. Hur gör jag så detta meddelande inte dyker upp? 2. Hela tiden när jag är på internet kommer en massa pop-ups upp, innehållandes porr, erbjudanden om tamponger och annan skit. Hur förhindrar jag det? 3. Min 56.9 modem har en 33.6... vilket är fel. Hur fixar jag detta? Tacksam för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 2. Installera adaware (goooogle) och sök igenom efter spywares. Ta bort och starta sedan om datorn. Ett tips till är att sluta använda IE och börja använda Mozilla firefox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vet inte oom jag vågar använda något annat än IE, min familj kan bli förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du har spyware. Följande progs kan jag rekommendera: SpyBot, Adaware, Hijackthis, CWshredder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) http://invisionfree.com/forums/network_0_f...?showtopic=1157 tomtegubbe, kolla där, bra guide NU MÅSTE DET VARA RÄTT LÄNK Redigerad 8 november, 2004 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Du skrev nog liiiite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag har några problem med min dator: 1. När jag starta så kommer ett meddelande upp, "Ny maskinvara hittat, PRINTER", och så går det vidare till den grad att den vill installera denna printer som inte finns. Hur gör jag så detta meddelande inte dyker upp? 2. Hela tiden när jag är på internet kommer en massa pop-ups upp, innehållandes porr, erbjudanden om tamponger och annan skit. Hur förhindrar jag det? 3. Min 56.9 modem har en 33.6... vilket är fel. Hur fixar jag detta? Tacksam för alla svar Samma som alla säger, adaware. Angående skrivaren så går du in i kör. Där skriver du msconfig, då kommer en ruta upp, klicka på fliken autostart. sen ngt som har med en printer att göra. Så tar du bort det från autostart bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Okej, tack så mycket, ska göra något åt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 2. Hela tiden när jag är på internet kommer en massa pop-ups upp, innehållandes porr, erbjudanden om tamponger och annan skit. Hur förhindrar jag det? 3. Min 56.9 modem har en 33.6... vilket är fel. Hur fixar jag detta? Tacksam för alla svar 2. sluta besöka såna sidor 3. hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Skoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts