vigge Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Har äntligen lyckats få ihop en komplett karta över San Andreas. Lägger upp den här ifall någon behöver för att peka ut platser, visa vapen eller liknande. Ingen credits till mig behöver ges om ni använder den, det enda jag kräver är att ni inte tar bort "vigge.net"-texten och ger ut den själv som om det var ni som tagit fram den. Om ni använder kartan, ladda upp den på valfri server, eftersom den är över 300kb så vill jag inte att ni länkar den från min server. http://mgs3.starbase.se/gtasa-map_vigge.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Anar lite reklam.. Men, den där får man väl när man köper San Andreas? Jag fick med en liknande karta iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 najz karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Anar lite reklam.. Men, den där får man väl när man köper San Andreas? Jag fick med en liknande karta iaf. reklam? menar du vigge.net? vill ju bara att ingen ska sno den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Najs karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Samma karta som används på http://hem.bredband.net/708145/sa.jpg men den är utan Vigge.net text... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Samma karta som används på http://hem.bredband.net/708145/sa.jpg men den är utan Vigge.net text... det där ser ut som den är tagen med kamera eller nåt, min kommer från spelets texturer, lite skillnad i kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
starkstar Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Japp jag kan märka ut olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag gillar den med utan Vigge.net text.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 En märklig rullstol på natten HA HA, är det ingen där på dan eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När finns svävaren där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts