Frenzy Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Micke Thompson i slipknot är en jävligt bra gitarrist, och Hurban.net är också grym (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 the lizard king (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Ed Norton och Foo Fighters e dom grymmaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Komplett lista: Slipknot Murderdolls Guns N' Roses Quentin Tarantino Al Pacino Robert De Niro Joe Pesci John Cazale [Längst till höger] Ray Liotta Martin Scorsese http://www.moviepap.co.uk/images/directors/scorsese.jpg Tror det var alla... (:!!! Redigerad 16 december, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Adolf Hitler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Adolf Hitler.. OH! W0rd up! Hitler har en given förstaplats. Redigerad 17 december, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Kiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Kiss. Edit:Frenzy han heter Mick Thompson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Leftbehind : i Know ... men jag har en polare som heter micke... så jag skriver det automatiskt.... ohh idag får jag mi slipknot keps och halsband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Erez Aizen och Amit Duvdevani (aka Infected Mushroom)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Leftbehind : i Know ... men jag har en polare som heter micke... så jag skriver det automatiskt.... ohh idag får jag mi slipknot keps och halsband Yeah, jag är också ett stort fan till dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Här kommer några fler av mina idoler: SLIPKNOT http://www.domain.com/picture.gif John Carpenter och såklart Bruce Cambell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Här kommer en full lista med alla mina idoler: Slipknot John carpenter Bruce Campbell Breat Easton Ellis http://www.geocities.com/Athens/Forum/8506/Ellis/bret_pb.jpg Quentin Tarantino Patrick Bateman Se min signatur Joe Pesci Martin scorsese Tom Sizemore Tommy_fido Redigerad 17 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Adolf Hitler.. mog1??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Min idol http://web.telia.com/~u24321348/images/030105_kalle_kaffe.jpg Hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 John Holmes Hans Scheike Ron Jeremy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Todd Macfarlane Som ju skapat självaste Spawn... Jag veeet, stora bilder. Men alla måste ju få njuta av Todd's konstverk, som förtjänar all den djupaste respekt den kan få. Spawn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rejtan Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Bam Brandon Dicamillo HIM http://music.dtn.ru/photo/him/photo/03.jpg Redigerad 17 december, 2004 av rejtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 yeah Bam e cool .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Todd Macfarlane Som ju skapat självaste Spawn... Jag veeet, stora bilder. Men alla måste ju få njuta av Todd's konstverk, som förtjänar all den djupaste respekt den kan få. Spawn... Oh yeah spawn den enda serietidningen jag kan läsa ...Tyckte dock det var dåligt att dom började köra nån curse of spawn skit när det bara fans några nummer kvar av tidningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts