EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Vem är det? Eric Harris... En massmördare som tog livet av 12 ungdomar och en lärare på sin egna skola 1999... Innan han och kompisen Dylan Klebold tog sina egna liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hmm ja kan ju anses vara sjuk idiol men sån är världen tyvärr... "Sån är världen?" Hur är världen, sjuk? Nej, världen är inte sjuk. Det är människor som gör världen sjuk som är sjuka. Ungefär som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Eric Harris... En massmördare som tog livet av 12 ungdomar och en lärare på sin egna skola 1999... Innan han och kompisen Dylan Klebold tog sina egna liv... ok, och det är din idol alltså? man kan ju undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Vigge : de kanske inte är hans idol , men han kanske facineras(stavning?) av han ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 maja_1920 på lunar e min idol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Eric Harris... En massmördare som tog livet av 12 ungdomar och en lärare på sin egna skola 1999... Innan han och kompisen Dylan Klebold tog sina egna liv... Fyfan vad jag skulle njuta av att döda en sån idiot som du... Gaah får rysningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Fyfan vad jag skulle njuta av att döda en sån idiot som du... Gaah får rysningar Hmmm det låter som ett hot... Om du skojar så bör du tänka lite på va du skriver... Men jag tar detta som ett olaga hot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hmmm det låter som ett hot... Om du skojar så bör du tänka lite på va du skriver... Men jag tar detta som ett olaga hot... Att ha den personen att se up till, och samtidigt skriva om det kan betraktas som ett hot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hmmm det låter som ett hot... Om du skojar så bör du tänka lite på va du skriver... Men jag tar detta som ett olaga hot... Emm viserligen skrev jag att Patrick Bateman var min idol :"> ...Men han är ju en fiktionel person hur fan kan du säga att en barn mördare är din idol ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Emm viserligen skrev jag att Patrick Bateman var min idol :"> ...Men han är ju en fiktionel person hur fan kan du säga att en barn mördare är din idol ? Var skriver jag att det är min idol? Jag kan inte se det i något av mina inlägg... Läs mer va frenzy säger innan du flyger på folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Var skriver jag att det är min idol? Jag kan inte se det i något av mina inlägg... Läs mer va frenzy säger innan du flyger på folk... Jag fasineras av seriemördare,Film,Tv-serier,bilar hey thats me men det kanske inte så smart att posta det i en idol topic EDIT: Om du skriver kanske lite sjuk idol så upfattas det ju som att det var din idol.... Redigerad 23 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Var skriver jag att det är min idol? Jag kan inte se det i något av mina inlägg... Läs mer va frenzy säger innan du flyger på folk... Om du tittar på ditt första inlägg, om du tittar på trådens namn, om du tittar på ditt eget namn som du använder här.. Sen tänker du i 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag fasineras av seriemördare,Film,Tv-serier,bilar hey thats me men det kanske inte så smart att posta det i en idol topic EDIT: Om du skriver kanske lite sjuk idol så upfattas det ju som att det var din idol.... Ja uppfattas ja... Alla kan uppfatta olika... Vi är ju människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Om du tittar på ditt första inlägg, om du tittar på trådens namn, om du tittar på ditt eget namn som du använder här.. Sen tänker du i 10 minuter. Fan va tyken du va da... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Fan va tyken du va da... Har du hört om en grej vid namn "EDIT ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Fan va tyken du va da... Jag är tyken mot de skumma och skurk-aktiga. Redigerad 23 november, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Har du hört om en grej vid namn "EDIT ? Joda... Visst har man det... Hur så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Joda... Visst har man det... Hur så... Har du testat trycka på den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag är tyken mot de skumma och skurk-aktiga. Hmmm Ja men t.ex Tony Olsson sitter ju inne hur ska du nå han? Stå utanför hans "fönster" och ropa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Har du testat trycka på den ? Joda... Va e du ute efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts