Upson Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Tror de flesta gillar VC mer för att VC var mer revolutionerande när det kom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Bästa spelet någonsin! Och det kommer den vara ända tills nästa GTA-spel kommer! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) GTA:VC är det ultimata. San Andreas är helt okej, men fick inte mitt nackhår att resa sig som det gjorde i VC Kanske hade SA blivit mycket bättre ifall man hade fått så lite information som möjligt.. När man väl skaffade SA så visste man att städerna skulle vara riktigt stora, man visste ungefär vilka fordon som skulle finnas mm. (Man får väl skylla sig själv för att ha läst så mycket) När jag inskaffade mig VC visste jag ingenting nästan, så det blev som en revolution Redigerad 8 november, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_only_of_me Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag måste nog hålla med de flesta andra som redan svarat. GTA:VC är fortfarande överlägset bäst. För det första, det förmedlar känslan av Miami riktigt bra, och det är som sagt väldigt övertygande. I SA hittar jag inte riktigt detta, visst finns broarna i san Fierro, och öknen i Las Venturas, men det känns ändå väldigt tamt, och medelmåttigt. Något som jag också upplever som negativt jämfört med VC är att i VC upplevs fordonen som 80-talets hetaste, häftigaste bilar. Men i SA är känslan mer att det återspeglar inte bilarna som var nya på 90-talet utan sådana bilar som man hade då, dvs. 10-15 år gamla bilar. Det känns som om man har tummat på kvaliten för att öka på kvantiteten. Det var mina 0.02£ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts