Crille Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄrligt talat... e d verkligen nån som vet va som händer när man får 100 %..??? eller nån som verkligen fårt 100%...?? jag tvivlar... men hade vatt skoj att veta va som händer.. när man "tar över" stan... hit me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Robert86 har ju gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Man får en t-shirt där det står nåt liknande " jag fick 100% och allt jag fick tillbaka var denna t.shirten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 jag har i alla fall fått oändligt med ammunition och två snubbar som skjuter på polisen åt mig....asskönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 nu måste det vara många som klarat det väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Men ni är ju fan trögare än tåget. Åter igen. Man-kan-få-100%-med-fusk. Jag har fuskat, svart ja. Uppdraget när man skulle krossa föster, jag sinkade ned tiden. Jag har 100%... har sparat och bla bla bla. Okej. Uppfattat? Hunter Zebra taxi Fireproof Bulletproof Motorsåg på Ocean Wiew ;-) mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 och... haha, den där t-shirten är cool I made 100% and all I got was this lousy t-shirt eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 jaså, det var märkligt. här har man liksom försökt och kämpat för att klara det utan fusk. fast man vill väl få ut det mesta ur pengarna...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 sant roberto. Men jag satt en hel jäkla dag med det där uppdraget. Helt omöjligt enligt mig :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 vilket uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Spoiler varning eller något...... Precis när man tagit över Diaz manison, så ska tommy ponken visa vad han gör för och man ska åka till ett köpcenter och smasha alla skyltfönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 man kan få 100% även om man har fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 om man har klarat till 100% och sen fuskar, gåt det ner då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 min kompiz har sparat med fusk och han har 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag vet va man får när man klarat Vice City trots att jag inte klarat det själv Man får Oändligt med ammunition,bilen kan ta dubbel skada,Hunter på Fort Baxter Airbase,Frainke Outfit och så får man tillgång till ett hemligt ställe (i GTA3 fick man ju Carson City) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Ursäkta mig men vad är Frankie Outfit?? och vad är det hermliga stället?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Spoiler varning eller något...... Precis när man tagit över Diaz manison, så ska tommy ponken visa vad han gör för och man ska åka till ett köpcenter och smasha alla skyltfönster inga problem... det är bara att åka in med en motorcykel i north point mall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 weee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts