Cortez Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag undrar hur man lättast får av poliserna från deras motorcyklar på uppdraget Cop Wheels för Wuzi. 2 cyklar står ju bara, medans 2 körs. Så fort jag försöker köra in i poliserna bakifrån snurrar de bara runt, jag prejar ännu mera, de snurrar mera... men de faller inte av. Jag försökte springa ut ur bilen och slå bort dom från motorcykeln(genom att försöka hoppa på cykeln..) men de hinner precis iväg. Så blir det alltid! Jag blir urförbannad, hes av svärande, och helt enkelt jävligt irriterad! Hur får man av fittorna av deras cyklar?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Träng in dom i väggar med bil...funkade fint för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag är med på det uppdraget. jag hatar det uppdraget jag får av dom genom att skjuta dom men jag blir bara 4 stjärnit efterlyst. inge vidare kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hade inget problem med det. tog dom när dom körde väldigt sakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag skulle skjutit dom o dratt till Pay´n Spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 gasa allt va ni kan och kör in i dom bakifrån helst på raksträckor, och ger er inte förresn dom är av hojen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 YEEES!!!!!! Klarade det nu med nästan 2 minuter över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Är det meningen att man ska få 2 stjärnor efter att man har tagit första mc:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jag skuter dom me M4 på avstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hm alla mina stog stilla, det gällar att man är snabb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag klarar inte det jädra uppdraget. Nån som har ett tips? Det som man blir mest sur på är att det tar så lång tid, 11 min mellan försöken om man misslyckas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Kör in i dom med hög fart..eller så kommer du från mötande håll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 alla mina stog också stila o ingen polis i närheten.. jag hade 5 minuter kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Gick det uppdraget på tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Jag undrar hur man lättast får av poliserna från deras motorcyklar på uppdraget Cop Wheels för Wuzi. 2 cyklar står ju bara, medans 2 körs. Så fort jag försöker köra in i poliserna bakifrån snurrar de bara runt, jag prejar ännu mera, de snurrar mera... men de faller inte av. Jag försökte springa ut ur bilen och slå bort dom från motorcykeln(genom att försöka hoppa på cykeln..) men de hinner precis iväg. Så blir det alltid! Jag blir urförbannad, hes av svärande, och helt enkelt jävligt irriterad! Hur får man av fittorna av deras cyklar?!?!? lätt.. gå av en bit innan..sen när du kommer närmanre så dödar du dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kenta55 Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Ska man ta alla polis motorcyklar först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Kör man med fusk så e det Monste Truck som gäller... fast en gång när jag körde på den sissta motor cykeln så såg jag framför mig i horrisonten hur packern exploderade... jävla irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 E detta uppdraget på las venturas typ när man ska sno alla polismotorcyklar o få upp dom på en trailer typ eller vadå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts