MaFe98 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Stog helt fridfullt mitt i stan när det helt plötsligt krashar ett plan framför mig och drar med sig 5 bilar och 2 motorcyklar i explosionen.. jag förlorade nästan allt liv :'( Nån annan som varit med om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 HÄ HÄ! lite mer "liv" nu i San Andreas än tidigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hahaha Det måste nog vara spök-flygplanet "utan förare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 japp det har hänt 2 gånger för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Never Happend......coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Jag cyklade upp för mt. chilliad, sen hör man en fett smäll, sen står det ett sprängt plan bakom mig. Redigerad 7 november, 2004 av Maden Las Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Stod i stan, då jag hör ett konstigt ljud. Jag vänder mig om mot backen (gatan) där det kom ifrån, och ser ett stort brinnande flygplan komma glidandes mot mig. Jag dör, planet exploderar samt ett antal bilar. En gång var jag ute och simmade, hör också då ett konstigt ljud. När jag vänder mig om ligger det ett flygplan i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Cyklade uppp i mount chiliad PANG! så kraschade ett flygplan framför mig sen fortsatte jag cykla i typ 3 minuter och då stannade jag vid en fyrhjuling på mountchiliad och då krashade ett till plan fast i mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du!, Murray du borde ju gå o köpa en lott om du har sån tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts