deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 efter man klarat updraget att frakta bilarna (tror jag det vaR) så låser man up en ny styleing hall ! var ligger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 I San Fierro, väst. Du får en car mod symbol där när du har klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 asså jag får panne jag fick ju den där scenarion att jag kunnde använda den?? men den finns asså inte här nånstans?? ska den finnas med på kartan?? kan nån sätta ut den åt mig eller ta ett screen och lägga up den har letat rööven av mig nu asså! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 asså jag får panne jag fick ju den där scenarion att jag kunnde använda den?? men den finns asså inte här nånstans?? ska den finnas med på kartan?? kan nån sätta ut den åt mig eller ta ett screen och lägga up den har letat rööven av mig nu asså! :'( :'( ja, en modding-ikon i västra San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 nej asså jag har ingen jag har kollat minst 20 gånger kört området runt 10 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 :"> var visst på öst kusten å letade men nu har jag ett annat bekymer. den har inte öppnat sig för nån bil hittils.. jag har vatt där med ett par olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Den öppnar sig bara för bilarna man får när man köper Wang Cars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 den öppnar sig för jester också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts