SA-fan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Tjena, någon som vet hur man gör egna gäng? har läst nånstans att man kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 att man kan göra egna gäng är bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nope, du har redan ett gäng, men sen kan du ta med dig några. Gå fram till någon i ditt gäng, tryck r1 så han blir markerad, sen trycker du upp på krysspilarna. Då kommer han följa med dig, men det funkar endast på folk i ditt gäng, dvs dom med gröna kläder, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
King Courtney Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Han menar nog om man kan skapa ett helt nytt gäng.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA-fan Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Han menar nog om man kan skapa ett helt nytt gäng.. jo det menar jag.. men dom säger ju att det inte går.. eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jo det menar jag.. men dom säger ju att det inte går.. eller har jag fel? det går inte nej, och R* har aldrig nämnt något om egna gäng, bara att man kan samla ihop en grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts