Siana Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Yo jag tycker att alla borde reagga sig på oxie.com för att spela skissa och gissa!! Det spelet äger!!!!!!!! så, reagga er HÄR och spela skissa o gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Yo jag tycker att alla borde reagga sig på oxie.com för att spela skissa och gissa!! Det spelet äger!!!!!!!! så, reagga er HÄR och spela skissa o gissa JaAaAaAa! och sen kan alla komma hit och skriva att din tråd är rätt dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 tycker inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 JaAaAaAa! och sen kan alla komma hit och skriva att din tråd är rätt dum Mmm för den va ju så seriös från början Nejmen ja tänkte bara säga De e faktiskt ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ähh, samma system som Passagen kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 det var as hemskt. alla hettade för att jag var så seg. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hehe är det som Pictionary? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Jepps... Jag brukar köra djur, men jag har typ lärt mig alla, så jag kan säga innan personen alls är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Orka registrera sig där för att spela det? Man kan ju spela det på passagen.se utan att behöva registrera sig (inte för att det har nån betydelse men jag är så jäkla lat så orka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 WTF, dom har ju bara "länkat" till det spelet som finns på passagen. Joina ett rum på oxie och sen samma rum på passagen så ser ni att det är samma personer inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Säker på att det inte är tvärt om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saelnes Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 (redigerad) Skissa & Gissa finns inte kvar på passagen. För dig som tyckte att det var kul har det kommit ett nytt liknande spel PIXINO.SE. Det fungerar på samma sätt men har admins som håller ordning och man kan komma med egna förslag och idéer. Frågesporten på OXIE.COM finns också igen med uppdaterade frågor. Redigerad 27 juli, 2010 av Saelnes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Ja har hittat ett nytt spel som är som skissa och gissa för de finns inte kvar på passagen. De heter PIXINO och funkar likadant. Man behöver inte regga sej. Oxie har också kommit tillbaka. Hej och välkommen till forumet. Det är inte så konstigt att det inte finns kvar på passagen längre då det är nästan sex år sedan den här tråden gjordes. Vi brukade spela ett sådant här spel mycket på forumet för ett par år sedan, vad var det det hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saelnes Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Mm, såg att de va en gammal tråd men ville tippsa såna som gillade skissa å gissa. Ja vet inte vilket spel du tänker på men du kan ju prova pixino.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Det här påminner mig om EPYC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 www.pixino.se Jag läste om det på flashback. Det verkar dock tyvärr vara ganska dött atm, hoppas det blir mer aktivitet där i framtiden.. Hej och välkommen till forumet. Det är inte så konstigt att det inte finns kvar på passagen längre då det är nästan sex år sedan den här tråden gjordes. Vi brukade spela ett sådant här spel mycket på forumet för ett par år sedan, vad var det det hette? Du tänker på iSketch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saelnes Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Pixino e rätt nytt men på kvällarna brukar där vara lite folk. Spela lite nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Vilken genant trådstart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Vilken genant trådstart. Du får aldrig någonsin edita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saelnes Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Jag tänker inte heller stå till svars för min stavning av tipsa.. och lite annat grammatikslarv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts