Sikorka Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 behöver vapen!!! jag vill köpa men det går inte köpa på ammo-nition,snart fuskar jag men jag vill inte fuska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ammo-nition??? vad är det Ammu-nation heter det och du kan köpa där efter några uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du behöver inte vapen innan du kan köpa dem. Försök mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du kan köpa vapen där när du... är på ett uppdrag där du ska döda Ballas i deras område. Nej, inte driveby uppdraget. Du är ensam då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PimpActionShotgun Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Omfg......Sweet ringer dig efter några uppdrag och ber dig att ta över ett ballas hood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts