Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Tjenare! Hur går det där med snapshot till? Förstår inte riktigt. Någon som kan göra saken klarare för mig? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 28 lästa men inget svar? Ingen som vet hur det går till det där med snapshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Är det inte det där när man ska ta kort på kameror som dyker upp en viss tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hehe jag har rent ut sagt ingen aning om vad det där handlar om. Har bara hört att man ska ta kort med kameran på vissa ställen men mer fattar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jo det är helt sant, och det är i San Fierro, nattetid som kamera ikoner dyker upp och där dom är ska man fota... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Har sett lite kameror ligga lite här och där ibland. Ska man då plocka upp kameran som ligger på vissa ställen och sen ta kort? Vad ska man ta kort på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Olika bilder på kameror, en är i San Fierros tågstation har jag för mig. Men är inte helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Fattar fortfarande ingenting..Man ska ta kort med kameran, så mycket vet jag. Men hur vet jag vart jag ska ta kort och på vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 dom finns inte bara nattetid, dom finns hela tiden, dom lyser på natten däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Fattar fortfarande ingenting..Man ska ta kort med kameran, så mycket vet jag. Men hur vet jag vart jag ska ta kort och på vad? på natten ploppar det fram runda kamera-ikoner lite runt om, ta kort på dem (för att visa dig en, gå till San Fierros flygplats på natten, ta fram kameran och zooma in den på skylten med flygplanet utanför. På skylten kommer ikonen synas, ta kort på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Några sa att de fanns utmärkta på kartan. Är de det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 mitt första (och ända hittills) var när jag åkte på en väg, jag åkte och rätt som det var så dök ett lysande sken upp. jag stannade för att kolla vad det var för något (trodde det var ett ufo efter som jag hade läst lite om dom) tog fram min kamera och tog kort på det, så stog det "snapshot 1 of 50". det är en snapshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts