krilleo6 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hur gör man inbrott.Jag har hämtat en stor bil och tagit med nåra gängmedlemmar men det funkar inte !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du ska ta en bil som heter "Boxville" tror jag, sen ska du trycka på R3 (Högra analog spaken) så startas Burglar missions. Du måste först ha gjort uppdraget "Home Invasion" som du får av Ryder. Själva bilen hittar du typ vid gymmet som ligger utanför cj's mammas hus (Nästan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 bilen ligger mitt emot gymmet bara mellan 20.00 och 06.00 kan du göra inbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts