Lolle Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Jag har klarat storyn men endå inte fått Hunter alltså jag har klarat tills det uppdrag där man dödar Sonny och Lance det är väll storyn jag har inte klarat allt i sunshine aotus måste man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 du får inte hunter bara för det... måste klara 100 hidden packages. annars finns det en på militärbasen...ta på dig poliskläder om du inte vill bli sönderskjuten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lolle Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 VAR på milli basen finns den ser inte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 ANVÄND SÖKFUNTIONEN!!!!!! tack på förhand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Längst in i basen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts