Reiny VS Snowy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vet att det finns en fallskärm på en rund byggnad i downtown tror jag. Jag bröt mig in på flygplatsen och tog DODO flygplanet men han orkade inte upp till taket på byggnaden hur kommer jag upp dit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Flyg eller gå till den gula pilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 på botten av byggnaden mellan några pelare finns en sån där gul upp-coh-ner-vänd triangel vid en dörr, gå in i den så kommer du upp på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Flyg eller gå till den gula pilen vaddå kan man gå in i den runda byggnaden och åka upp till taket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja om det finns en gul pil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja om det finns en gul pil. när kommer den gula pilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag säger det igen: på botten av byggnaden mellan några pelare finns en sån där gul upp-coh-ner-vänd triangel vid en dörr, gå in i den så kommer du upp på taket. är du vid rätt byggnad så finns pilen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts