isidor Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 På uppdraget Made in Heaven när man rånar en "small bank" med Catalina, hur ska man göra för att dom inte ska kunna larma polisen? Jag siktar på dom men de går inte. hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det är ju meningen att polisen ska bli larmad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja det står ju hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja det står typ: Se till att dom håller upp händerna hela tiden. Men jag hinner inte sikta på alla så alltid nån hinner ta ner händerna som dom gör skitsnabbt...någon som VET hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 det är meningen att snuten ska komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja det står typ: Se till att dom håller upp händerna hela tiden. Men jag hinner inte sikta på alla så alltid nån hinner ta ner händerna som dom gör skitsnabbt...någon som VET hur man ska göra? tryck på L2 och R2 när du siktar på dom, så att han byter snabbt! men jag tror det är meningen att polisen ska bli larmad. Det verkar som det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Men när polisen kommer så står ju bara Catalina där och man kan inte gå ut ur banken heller!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frag Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du ska skjuta i sönder automaterna.. Testa att läsa vad som står kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du ska skjuta i sönder automaterna.. Testa att läsa vad som står kanske? Kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts