Reiny VS Snowy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 På Los santos gör man ett uppdrag när man tar över en gängfärg så på kartan och jag har snart tagit bort alla lila färger på kartan men har dem någon betydelse dem här färgerna för nästan hela Los Santos stan är GRÖN?? Kanske lite svårt förklarat! hehe :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Är du på dom första uppdragen när man ska ta över territorium eller är du vid slutet? Om du är ibörjan så avråder jag dig att ta över fler. Då allt försvinner tills *SPOILER* Sweet släpps ur fängelset*/SPOILER* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Är du på dom första uppdragen när man ska ta över territorium eller är du vid slutet? Om du är ibörjan så avråder jag dig att ta över fler. Då allt försvinner tills *SPOILER* Sweet släpps ur fängelset*/SPOILER* fattar inte riktigt men jag är på ett uppdrag då man åker till ett Hottel eller motell?? jaja sen går man in och hämtar SWEET sen skjuter man ner fyra pers från en helikopter och efter det kommer BS och ryder och hämtar en i en bil sen ska man skjuta massa med en AK när man sitter i bilen!!! man ska skjuta polis bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Okej då är du typ ibörjan. Ta inte över fler 'rosa områden' på kartan. Gör det sen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Okej då är du typ ibörjan. Ta inte över fler 'rosa områden' på kartan. Gör det sen istället. det e typ två små ställen kvar hehe vaddå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 För att *Läs inte vidare om du inte vill få reda på saker i Main storyn* när ditt gäng splittras försvinner alla färger på kartan. Men gänget återförenas senare i spelet och då är typ allt lila på kartan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reiny VS Snowy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 För att *Läs inte vidare om du inte vill få reda på saker i Main storyn* när ditt gäng splittras försvinner alla färger på kartan. Men gänget återförenas senare i spelet och då är typ allt lila på kartan igen. så det jag gjort nu är helt onödigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Aaa, ganska tyvärr. :'( Du måste göra om allt det sen.. men det klarar du nog lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts