mickemannen Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 om jag kör bredvid alla tunnor som slängs ut så hinner jag inte, om jag försöker dodga alla tunnor å kör bakom så träffas jag ändå, hur är bästa sättet att ta sej in (försökte skriva så spoiler-fritt som möjligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag åkte bara på sidan och sen på slutet så åkte jag upp. Klarade det på första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Kör lite till höger om planet tills du är precis där. Tunnorna rullas ut i omgångar, så när du är framme väntar du tills det inte kommer några, och bara nuddar rampen, så spelas en liten film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts