Mr GTA Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Är det bara jag eller gömmer dom paketen bra eller? Har någon hittat många paket, jag har hittat 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hmmm, trodde inte ens att dom hade paket med. Dom hade väl bytt ut paketen mot snäckorna man kan hitta i vattnet, hästskorna, och graffiti-tagsen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hmmm, trodde inte ens att dom hade paket med. Dom hade väl bytt ut paketen mot snäckorna man kan hitta i vattnet, hästskorna, och graffiti-tagsen...? Snäckorna och hästskorna är paketen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Snäckorna och hästskorna är paketen. Jaaaha, det va så du menade! Ok, jo, jag har bara hittat en snäcka än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jaaaha, det va så du menade! Ok, jo, jag har bara hittat en snäcka än så länge. Cruzito vad är du för wannabee med soft airgun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har hittat 2 häst skor, 16 tags och inga snäckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har hittat 25 tags & 8 hästskor & 9 snäckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag har hittat två av varje... Finns hästskorna bara i Las Venturas eller över hela SanAn...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag har hittat två av varje... Finns hästskorna bara i Las Venturas eller över hela SanAn...? Heal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Dyk i haven så lovar jag att ni kommer att hitta ett flertal snäckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Cruzito vad är du för wannabee med soft airgun? Vem sa att det va softair gun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Har alla hästskorna. 1000 i luck. Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 5 tags, 0 hästskor och 9 snäckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 alla verkar ha glömt Snap Shot, jag har hittat en..... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LogicX Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Cruzito - Man ser att det är en softair gun, så försök inte att leka tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 alla verkar ha glömt Snap Shot, jag har hittat en.....:"> va e snapshot då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 SPOILER FÖR DEN SOM VILL LETA SJÄLV Den svåraste för mig att hitta var den på det där pyramid huset, där det ligger än på toppen av den. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har hittat 37 st tags, 1 hästsko och 19 snäckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 va e snapshot då? ta foto i SF.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ta foto i SF.... ska man ta på speciella saker eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts