Tarzan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Han frågar om man är bra på att simma, min fråga är hur bra måste man vara för att få göra uppdraget? Hur lång tid måste jag simma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 det har inte med det att göra. du ska dyka ner sedan när du har lite luft åk upp till ytan, vänta ett tag dyk ner igen sen kommer lungorna att kunn ta in mer luft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 det har inte med det att göra. du ska dyka ner sedan när du har lite luft åk upp till ytan, vänta ett tag dyk ner igen sen kommer lungorna att kunn ta in mer luft Aha, men hur länge måste man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Aha, men hur länge måste man göra det? när det står (vet inte vad det står typ att du har ökat lung skiten) när de kommit up typ 3gånger så räckte d för mig! d blir som när man ökar muskler,drivingskill osv så ser det ut! *EDIT* tror der är lite stavfel här och där e jätte trött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts