_tompa_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag upptäckte en liten grej i LS typ ute på landet först gick jag in på polis huset tänkte inte mer på det sen såg jag ett gevär som jag tog och fick 2 wantedlvl (korkat) sen så hittade jag armor och till slut i dushen så hittade jag en lila dildo...lite roligt tyckte jag R* humor? och sen en till grej jag klarar inte av ett updrag hos OG inte life's a beach utan det andra när man ska smyga sej in och hämta pappaer eller kasset eller va de nu är skit svårt tycker jag... Amatör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Dildon e gammal och uppdraget e läääääääääääätt som faaann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 den var väll inte så svår.. det är en Bok. huka dig göm dig döda . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tompa_ Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Dildon e gammal och uppdraget e läääääääääääätt som faaann altså så är jag amatör?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Japps =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) altså så är jag amatör??:"> Nää ta inte illa upp Jag klara det inte på första uppdraget . (Dog på vägen upp till huset) Redigerad 7 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Siimon_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 altså så är jag amatör??:"> Inte mer amatör än mig jag är inte ens spelat än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tompa_ Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nää ta inte illa upp Jag klara det inte på första uppdraget . (Dog på vägen upp till huset) okejj!! hehe ... måste man göra og uppdrag för att kom till de där andra staden fierro nån ting?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du måste göra (nästan) alla uppdrag utom Zero för att komma vidare, så, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 okejj!! hehe ... måste man göra og uppdrag för att kom till de där andra staden fierro nån ting?? :'( Japp alla i LS *TYP* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tompa_ Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hahahahahhh jag klara updraget!! *leR* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts