Dowie Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag är på updraget när man ska loopa på flygskolan, men jag vet inte hur man ska göra kör jag in i den första "ringen" så blir jag underkänd. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Göra en rak loop för om du gör den lite snett och kommer utan för "Ringen" blir det underkänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dowie Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ska jag loopa innan den första ringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ska jag loopa innan den första ringen? Du ska loopa precis när du kommer in i 1sta ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dowie Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ahh tackar man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Precis när du kör igenom den första ringen så drar du vänster styrspak rakt bakåt. Flyg sen igenom den andra ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ett tips är att inte gasa så mycket utan bara glida sen gör du loopen. Så gjorde jag och det var så mycket lättare så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Alla flyguppdrag är cp skadade. har hör flygskill och styr asbra men när man kör uppdrag så är planen sega att köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag klarade nyss bilskolan men är det ungefär lika lätt med flygskolan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag klarade nyss bilskolan men är det ungefär lika lätt med flygskolan eller? Nej flygskolan är mycket svårare tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ah! tycker flygskolan är dubbelt så lätt som bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ah! tycker flygskolan är dubbelt så lätt som bilskolan. Båda är lika enkla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ah! tycker flygskolan är dubbelt så lätt som bilskolan. ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Flygskolan är enklare! Bil skolan är cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Flygskolan är enklare! Bil skolan är cp nej nej, båda är lätta, hoj skolan ä'r lättast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts