PlayON Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Jag är på uppdraget "Lif's a beach" där man skall dansa! Jag är för dålig på det och behöver träna upp mig - var tränar man? Edit: Ser inget dansställe på kartan och hittar inget ställe som heter "Idlewood"! Redigerad 7 november, 2004 av PlayON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frag Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 typ ett martiniglas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galnegus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har gjort det där redan, så jag vet inte om det funkar men jag har gått in på klubbar där man kan öva på att dansa, man får svårare låt om man klarar det bra... om du har en karta som medföljde så är klubbar/barer markerade med ett drinkglas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts