Saleen Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Måste jag köpa hela RC-butiken för att kunna göra Zeros uppdrag..? Måste jag göra hans uppdrag..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 1. Ja 2. Nej bara om du bill klara 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 När du kör dom uppdragen kommer du att ta ut SA skivan och sätta tänderna i den och dra tvärs över skivan med en kniv och bränna den på ett sadistiskt offerbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 När du kör dom uppdragen kommer du att ta ut SA skivan och sätta tänderna i den och dra tvärs över skivan med en kniv och bränna den på ett sadistiskt offerbord Inga svåra uppdrag precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Inga svåra uppdrag precis Nä...dom är inte särskilt svåra men att styra dom där små propeller planen som bara svänger hit o dit o upp o ner.*MORR*....*tar ett bett till av skivan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nä...dom är inte särskilt svåra men att styra dom där små propeller planen som bara svänger hit o dit o upp o ner.*MORR*....*tar ett bett till av skivan* Lääääääääät! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ok... men om vi säger så här.. Jag vill komma till Los Venturas.. måste jag göra det då..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ok... men om vi säger så här.. Jag vill komma till Los Venturas.. måste jag göra det då..?? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Men det är ju fantastiskt! Blir lite orolig av alla som säger att det är så svårt.. och äter sina skivor.. Redigerad 7 november, 2004 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Men det är ju fantastiskt! Blir lite orolig av alla som säger att det är så svårt.. och äter sina skivor.. HEHEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts