Gudfar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 När kan man köpa Madd dogs mansion??? har snott han textbook med låtarna och mördat han har hört att man ska kunna köpa den men jag kan itne det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 spoiler varning kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Du får stället efter ett uppdrag då du ska döda "bossen" i Madd Dogs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Precis, skriv spoilervarning. Anyway, jag har kommit en bra bit längre än så och så vitt jag vet kan jag fortfarande inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjxrn Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man tar det med våld, med hjälp av the triads....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man dödar inte madd dog bara hans manager Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag fattar inte riktigt gjorde man inte uppdrag för OG Loc eller vad han heter Så gjorde man ett uppdrag där man döda någon va det inte Madd dog? Har typ gjort 85 uppdrag och inte fått det? Tycker det huset är jävligt bra gjort inte som i VC bara gångar AAAAHHHH det är svin flott med Snälla hjälp måste ha det eller har jag inte kommit tillräckligt långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man dödar inte madd dog bara hans manager man dödar snubben vid namn Big Mumma eller nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 man dödar snubben vid namn Big Mumma eller nått liknande Big Poppa, nej inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 kan ingen hjälpa mig har gjort 85 uppdrag och inte har det men har jag inte kommit tillräckligt långt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Big Poppa, nej inte då. Vid ett uppdrag när man hoppar ut med fallskärm från ett plan tillsammans med 4 andra killar så går man in i huset för att döda snubben vid namn Big någonting. MEn han smiter ut från huset och sticker iväg med bil. Då åker man efter honom och skjuter sönder bilen och han dör. Därmed har man klarat det uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vid ett uppdrag när man hoppar ut med fallskärm från ett plan tillsammans med 4 andra killar så går man in i huset för att döda snubben vid namn Big någonting. MEn han smiter ut från huset och sticker iväg med bil. Då åker man efter honom och skjuter sönder bilen och han dör. Därmed har man klarat det uppdraget.. Jag vet. Men vi snacka om när man döda Madd Doggs manager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts