NetCurse Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Skulle va kul om man hittade nån seriös engelsk/amerikans typ.. finns lite mer coola bilar osv! Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 GTA-Action.com GTAMods.com GTA-Central Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rodder76 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Kan nån förklara för mig som e totalt ny och samtidigt har tummen mitt i handen vad gäller datorer vad det innebär att "modda" VC och hur det går till?? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Att modda innebär att man modifierar spelet med nya bilar, skins, uppdrag m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rodder76 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Att modda innebär att man modifierar spelet med nya bilar, skins, uppdrag m.m Tufft! hur går man tillväga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) googla gärna innnan du frågar. Redigerad 7 november, 2004 av Maden Las Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Tufft! hur går man tillväga? För det mesta är det ganska svårt och har du tummen mitt i handen så spela på som vanligt och tanka andras istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rodder76 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) För det mesta är det ganska svårt och har du tummen mitt i handen så spela på som vanligt och tanka andras istället ?? Tanka andras??? Syftar du på att jag ska lägga in färdiggjorda? Om JA: Jo, det va det ja tänkte. Orkar inte lära mig den programvaran som krävs för att göra 3D-grafik med så låg kvalitet! Tyvärr så kan man väl inte använda Alias-filer. Frågan kvarstår dock. Hur lägger man då in det........? Redigerad 7 november, 2004 av Rodder76 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 om du kollar i moddingforumet här på gtasajten får du reda på hur man lägger in fordonsmoddar på ett enkelt sätt. Hur man lägger till fordon Hur man ändrar texturer (utseendet, men inte formen) Hur man ändrar tommys kläder Håll tillgodo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rodder76 Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 om du kollar i moddingforumet här på gtasajten får du reda på hur man lägger in fordonsmoddar på ett enkelt sätt. Hur man lägger till fordon Hur man ändrar texturer (utseendet, men inte formen) Hur man ändrar tommys kläder Håll tillgodo! Tackar tackar! Har uppenbarligen inte öppnat ögonen inna och sett att det finns ett speciellt forum för detta! Ska bli skoj o se om det e nåt för mig det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts