krilleo6 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nån som vet om det finns coolare styling på las venturas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Har inte kollat in stylingstället i Las Venturas än. Men det borde vara coolare styling där eftersom det skulle finnas framspoilers att styla med och sånt har jag inte sett i varken Los Santos eller San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det finns coolare styling i "Wheel arch angels" i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 lägg up på en karta var det finns. jag vet att jag kan vara där eftersom dom sa det efter ett updrag men jag har inte hittat det efter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 När öppnar Wheels arch angels? Jag e i las venturas har d öppnat då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 när man köper WANG CARS i sf så öppnar W.A.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 när man köper WANG CARS i sf så öppnar W.A.A. var ligger WAA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 vart ligger WAA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 svara nån jag får fan panne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hur köper man WAA måste man klara något inan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Jag har för mig att man måste klara bilskolan jag är på sista uppdraget i bilskolan enligt mig ganska svårt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 SVÅRT?!?!!? Mission impossible Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
busniclas Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Den i LV är fan aldrig öppen eller den öppnar aldrig, eller i a f aldrig när jag har de bilarna med mig som jag vill ha moddade. Kan någon säga vart den där jävla WAA ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kill_ya_soon Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Men svara någon da? Är det ingen som vet var WAA ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 är det svårt att öppna GTA SA Fodralet och ta ur kartan veckla upp den och se efter? WAA ligger i SF, du märker när den öppnar,.. svårt att förklara precis vart den ligger, men kolla på din karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kill_ya_soon Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Vadå? Menar du WAA är makerat på kartan. Fasan, kattj*veln rev ju sönder kartan den samma dag som när jag köpte spelet (29:e), offtopic där, men...whatever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 det vart lite elakt gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Haha, vilken dum katt... men kolla in flash kartan som finns på sidan här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts