Gudfar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hur får man mycket i respect hos sina gangmembers (OGF)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Klär sig coolt och gör uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men jag är har gjort de tdära när man ska ta över Glen park och nu vill jag ta över allt annat i los santos och jag kan bara ta med 3 pers och det är ju svinsvårt att överleva med en Mini machingun och inte ens hälften i Max healt och armor dör bara hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men jag är har gjort de tdära när man ska ta över Glen park och nu vill jag ta över allt annat i los santos och jag kan bara ta med 3 pers och det är ju svinsvårt att överleva med en Mini machingun och inte ens hälften i Max healt och armor dör bara hela tiden vill inte köra vidare i storyn för annar kommer jag till san fierro och då kan jag inte ta över + jag kan bara gå till Suburban, Binco och Prolaps och där finns inga dyra kläder har en tröja från Prolaps brallor från Binco och blond afro hittar inga andra frisörer och klädaffärer + victim funkar ej för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 vill inte köra vidare i storyn för annar kommer jag till san fierro och då kan jag inte ta över + jag kan bara gå till Suburban, Binco och Prolaps och där finns inga dyra kläder har en tröja från Prolaps brallor från Binco och blond afro hittar inga andra frisörer och klädaffärer + victim funkar ej för mig Efter en bit in istoryn så kan du börja ta över terratorium så oroa dig inte att bli av med de. Använd inte minigun hur du nu kan ha det .Kör med uzi och AK47. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Döda poliser gör ja,sen sparar jag och då får man weapon skill med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) men åker man tillbaka till los santos ??? när man klarat längre i storyn? Redigerad 7 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men åker man tillbaka till los santos ??? när man klarat längre i storyn??? Ja det gör man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts