ssfh Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jisses, snacka om att ni ska krångla till det, finns program att ladda ner för att göra egna error-fönster. som typ såhär vart:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Ingen aning. Det är väl bara att spara och skriva in en rad i kommandotolken? kommandotolken??? vad är det?? vad var det jag sa? Warmedal: jag gjorde fan ett sånt program när jag var ny i VB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Här har ni programet endast en exefil, bara att köra. message.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Oh tack *laddar ner* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Annars är det bara att kopiera detta: javascript:alert("Om du klickar OK nu så kommer din dator sluta fungera.") och klistra in i adressfältet. Sen kanske ni kan räkna ut vad som kan bytas ut om man vill ha en annan text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Här har ni programet endast en exefil, bara att köra. va e det för fil eller va det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts