saffecool Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hur gör man egna fel-rutor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 såna här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 I C++ #include <windows.h> int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) { MessageBox(NULL, "Din Text", "Din Rubrik", MB_OK); return 0; } Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) det är ju ingen bild då och då kommer kommandotolken upp Redigerad 7 november, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ska man använda något program för den där koden? Isf vart laddar man ner det? är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 I C++ #include <windows.h> int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) { MessageBox(NULL, "Din Text", "Din Rubrik", MB_OK); return 0; } Ska man bara klistra in de i kommandotolken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vad är komando dolken? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ni måste kompilera koden innan ni kan köra programet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 MEN KAN INGEN HJÄLPA mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ni måste kompilera koden innan ni kan köra programet. vad ska jag göra med den där koden? förklara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 vad ska jag göra med den där koden? förklara bättre Ladda hem en gratis c++-kompilator, t.ex. Borland Free C++ COmmand Line Tools som finns på Borland.com. Sen installerar ni, sparar koden som alert.cpp, lägger den i samma mapp som bcc32.exe. Start>Kör>cmd. c:\borland\bin\bcc32 alert.cpp Eller var ni nu har installerat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) vb script: <script type='text/javascript'> alert ("Text"); </script> Redigerad 7 november, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ladda hem en gratis c++-kompilator, t.ex. Borland Free C++ COmmand Line Tools som finns på Borland.com. Sen installerar ni, sparar koden som alert.cpp, lägger den i samma mapp som bcc32.exe. Start>Kör>cmd. c:\borland\bin\bcc32 alert.cpp Eller var ni nu har installerat det. men jag kan inte hitta det där programmet på den där sidan kan du ge mig en direkt länk till programmet man ska ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men jag kan inte hitta det där programmet på den där sidan kan du ge mig en direkt länk till programmet man ska ladda ner? http://www.borland.com/products/downloads/..._cbuilder.html#. Tryck på compiler, registrera dig och ladda hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 http://www.borland.com/products/downloads/..._cbuilder.html#. Tryck på compiler, registrera dig och ladda hem. om jag ska vara helt ärlig tror jag inte att han skulle kunna klara av att kompilera koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 om jag ska vara helt ärlig tror jag inte att han skulle kunna klara av att kompilera koden Ingen aning. Det är väl bara att spara och skriva in en rad i kommandotolken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) kommandotolken??? vad är det?? Redigerad 7 november, 2004 av 0011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 kommandotolken??? vad är det?? Start>Kör>cmd>enter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jisses, snacka om att ni ska krångla till det, finns program att ladda ner för att göra egna error-fönster. som typ såhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts