NoJo Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 E d nån som vet vart bilen infernus finns om den finns parkerad nånstans eller om det finns nåt ställe där man kan lätt hitta den..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 har inte sett en enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Ellerhur... jag behöver den till Export... Bara massa Cheetas Redigerad 7 november, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 finns i Richman, Mulholland åt det hållet, sen finns d i LV också.. i SF finns iknte så många tror ja inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ok.. ja behöver den också till export.. vet nån vart man hittar de andra bilarna då? eller ja har bara två kvar förutom infernus och det är patriot och sentinel.. vart finns dom? och hur ser patriot ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bjxrn Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Patriot finns om du åker längs sydöstra kusten San Fierro, du kommer till en taggtråd och sånt. Det ska du in. Det ligger ett stridsskepp där, sen längst ut på den piren är Patrioten, som egentligen är en Humvee(eller Hummer?). Btw du kommer få 5 polisstjärnoir efter dig. - VART FINNS INFERNUS :@ har letat överallt.. Vetnån vart den finns parkerad ?? Har fixat alla utom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 aa ja hittade patrioten.. tack.. men fan vart finns infernus? :@ o vart hittar man sentinel? om den finns parkerad nånstans asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hittade Infernus runt Vinewood-området. Kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Infernusen åker runt i LV. Men den finns i LS och SF åsså men inte lika vanliga där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ok... ska kolla... men vart hittar man sentinel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vart finns feltzer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag hittade min feltzer vid det där höga huset i san fierro.. vad d nu heter.. där där man kan leka bilparkerare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ahh vart finns infernus? har letat i typ en timme nu.. håller på o bli galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag fick tag i en Infernus nere vid motorvägen i San Fierro. Precis där man kommer in i San Fierro om man åker den långa vägen runt hela landet. Sedan hittade jag en till mitt i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 var de parkerade eller åkte de runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 mina åkte runt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ok... fan va jobbigt... aja ja antar att ja får cruisa lite till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GZiP Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Som jag skrev i en tidigare topic med samma innehåll: Infernus hittade jag i västra LS, plötsligt kryllade det av dem på vägarna. Sentinel fanns även den i västra LS, den stod parkerad i en gränd. Kanske kan fixa upp en bild över var Sentinelen stod, men först måste jag leta upp stället igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ja hitta min sentinel parkerad vid sjukhuset i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 För mig åker Sentinel runt hela tiden i SF ovanför stället där CJ uppdragen var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts