SaiGon Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 hur gör man så man slipper köra gta 3 med skiva, när jag ska lyssna på radio i bilen så hänger sig spelet hela tiden för det är några repor i skivan sen hur gör man egna radiokanaler? och kan man ha egna namn på dom isåfall? MKT tacksam för seriösa svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 (redigerad) 1. Ladda ner uppgraderingen GTA3 1.1 och kopiera över ljudfilerna på datorn så behövs ingen CD. 2. Placera dina MP3-låtar eller genvägar till låtarna i mappen MP3 i GTA3 foldern och välj radiokanalen MP3 Player när du kör bil. Redigerad 26 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 tackar så mycket, men vart ska man kopiera över cd skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 De undrar jag också... Nån med vettiga svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 till audio mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 28 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 jag gjorde det, men en låt kom inte med, och jag MÅSTE ju ha skivan i för att spela gta 3, snart uinstallar jag skiten för det hänger sig hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 (redigerad) måste man inte ha brännare dådå? Ähh.. Vill ni se va ja gjorde me båten? Hihi.. Ville testa! Haha! Titta på båten! Redigerad 28 november, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 måste man inte ha brännare dådå? Ähh.. Vill ni se va ja gjorde me båten? Hihi.. Ville testa! Haha! Titta på båten! Så gjorde jag i uppdraget S.A.M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2002 Va gjorde man i de uppdraget..? Ta detta inte så hårt, men jag har laddat ner en sparfil från ftp.gtasajten.com... Ville flyga DODO!!! Men jag har en sparfil som jag skapade i förgår kväll eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts