Mahalo Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 kan man inte ta över alla områden i los santos eller , jag bestämde mig för att få bort alla de lila och gula patrasken från kartan men det finns några små områden som det verkar som det inte går att ta över som typ området borta vid skateboard rampen e det nån som vet ifall man kan ta över hela skiten eller måste man lämna kvar nåt till dom jävlarna eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Samma skit jag väntar svar på + att om man kan ta över allt... för det är störande när man e i en annan stad så kommer medelandet "Your Hood Is Under Attack" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag krigade med de lila en gång och då försvann ett lila område och går inte att återta... kanske det går senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ellerhur jag var i san fierro och sköt ner snut helikoptrar och bara lalla runt sen kommer det upp på kartan att "our hood is under attack" jag menar va fan vill dem att man ska göra ta tåget tillbaks till los santos det tar ju flera år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hehe, mm, det är så jävla störande... skulle vart skönt om man tog över allt och senare slippa komma tillbax ända till LS för att döda dem som försöker att ta över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 När man kommer till SF försvinner hoodsen inte sant? Men kan man börja ta över hoods senare igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ja det måste ju gå palla åka fram och tillbaks , eller så borde dem andra gängmedlemmarna göra nåt va fan dem gör ingen nytta går bara runt och snackar skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 När man kommer till SF försvinner hoodsen inte sant? Men kan man börja ta över hoods senare igen? ja när du kommit längre i handlingen så får du börja ta över områden igen och när du klarat handlingen så e de bara att ta för sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts