Webbstudio Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Har hört att Carl`s gäng kommer gå över till Ballas. Är det sant, och kommer man aldrig efter det ha något gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Spoiler.. Nej ni går inte över till Ballas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 *Super-Spoilerrrr* Men Big Smoke och Ryder kommer att förråda gänget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 *SPOILER* Först går dom över och sen senare får man döda dom. Ej 100 % på att man får döda big smoke men ja har dödat Ryder.. Känns bra efter det dom gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 SHIT!! Jag råkade läsa fast det stog spoiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 först ville jag inte döda ryder :'( men var ju tvungen så tog fram bazookan och :'( när han sprängdes i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 först ville jag inte döda ryder :'( men var ju tvungen så tog fram bazookan och :'( när han sprängdes i luften Ryder va en nolla, klagade hela tiden på ens körning, han va värd de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 j men han var så jävla´kul hela tiden och så låter det som han gråter hela tiden när han snackar när man gick till pizzerian med han så lät det som om han grät men det var nog för att han var hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag hatar ryder när man sku jaga de där tåget när han sköt på fan han vart ju bara galen jah sköt huvude av han fan vart skitsad skickar en HITMAN på han om de sku gå när får man döda han längtar dit ska fan peppra så satan fan va jag ska skrata när han e död mohahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag hatar ryder när man sku jaga de där tåget när han sköt på fan han vart ju bara galen jah sköt huvude av han fan vart skitsad skickar en HITMAN på han om de sku gå när får man döda han längtar dit ska fan peppra så satan fan va jag ska skrata när han e död mohahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag hatar ryder när man sku jaga de där tåget när han sköt på fan han vart ju bara galen jah sköt huvude av han fan vart skitsad skickar en HITMAN på han om de sku gå när får man döda han längtar dit ska fan peppra så satan fan va jag ska skrata när han e död mohahahah Du pratar nog om 'Big Smoke' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ryder horan fick vad han skulle What coes around comes around. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts