busniclas Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Händer det bara mig att Transfender inte släpper in mig ibland? Har de öppetider? Det kommer inte upp någon sån text i a f, inte heller någon om att den inte moddar just det fordonet. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Händer det bara mig att Transfender inte släpper in mig ibland? Har de öppetider? Det kommer inte upp någon sån text i a f, inte heller någon om att den inte moddar just det fordonet. Vad är fel? händer samma sak för mig ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Min Favobil: Slamvan lowrider http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/PIC4.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/PIC3.jpg Allt och lite extra Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oasboy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var ----------------------------------------------------------------------------------------------- men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var ---------------------------------------------------------------------------------------------- men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var --------------------------------------------------------------------------------------------- men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var ----------------------------------------------------------------------------------------------- men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var Men slappna av lite nexus! Om du vill snacka me folk som svarar efter 20 sec så ska du snacka me folk i msn eller irc. Här i ett forum som tar man det lugnt och väntar tålmodigt på att få sitt svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) *Edit* tar en annan bil samma som under! Redigerad 7 november, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 avafan nu blir det dubbelpost! aja jag lovade att lägga in bild på en annan bil! denna bilen heter:Elegy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Min Favobil: Slamvan lowrider Allt och lite extra Diezl Vart är dom där side-grejorna? Du ska måla den i den blå-röd-svart-grön-jag-vet-inte-vad flammiga färgen... sååååå pimpig den Redigerad 7 november, 2004 av Yurimasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 avafan nu blir det dubbelpost! aja jag lovade att lägga in bild på en annan bil! denna bilen heter:Elegy Båda var fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stening Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hur styla du din Slamvan, när jag försöker står det att jag iunte kan modifeiera den bilen vart ska jag modda den nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 i los santos lowrider modd garaget tror jag har inte än moddat min slavman men ska göra det nog idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Alla dom här bilderna ni postar in.. Hade ni stylat dom på det där..Ehm..Andra garaget? Kommer inte ihåg vad det hette.Arch..Wheels.. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 måste man klara driving school för att kunna låsa upp den där stylingsstället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 jag vill styla mina bilar så där också snälla när exakt kan man öppna dom nya stylings ställera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) men om man har gjort 67 uppdrag kan man styla då jag har hittat wheel arch angels men den har ej öpnat fast jag e på uppdrag 67 eller måste man ha klarat mera av spele :'( Redigerad 8 november, 2004 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 eller hur håller med!! vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 villket uppdrag måste man va på för att kunna stayla sinna bilar så där och jag har snart gjort 70 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Klara körskolan och kanske uppdragen i bilhuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 villket uppdrag måste man va på för att kunna stayla sinna bilar så där och jag har snart gjort 70 uppdrag Det räcker du får svar.. Ta det lite lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 i los santos lowrider modd garaget tror jag har inte än moddat min slavman men ska göra det nog idag Gör det! För Arch and Angels är bra men lowriders är ju fetbäst... Testa också att styla Blade eller Remington mina två andra favoriter... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Har inte hittat nån bil som gick att modda på Arch and Angels än. Jag moddade en lowrider i Los Santos dock, den blev fet. PIMP MY RIDE! Rätt konstigt dock, efter att jag hade låtit bilen stå i mitt LS garage fett lång tid, så försvann färgen, den blev bara grå. Rätt konstigt, nån annnan som har upplevt det? Kan jag modda lowriders på Arch and Angels? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts