Eternal Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Beror på hur långt du kommit i spelet! Annars är det den västra car mod'en i San Fierro. Man har inte tillgång till den från början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag har kommit en braa bit in i Las Venturas. Har t.o.m kommit tillbaka till Los Santos. Är det västra styling stället upplåst för mig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Kolla på karta, finns det nån bra kartbild på internet så kan jag markera ut det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hallå farfar! kan inga visa sina bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 arc angel garaget öppnas när du klarat uppdraget "zeroing in". Då kan man styla bilarna på detta sätten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Kolla på karta, finns det nån bra kartbild på internet så kan jag markera ut det åt dig. Här finns en karta: Karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ARRGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 arc angel garaget öppnas när du klarat uppdraget "zeroing in". Då kan man styla bilarna på detta sätten. Vad är det för uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag gissar på Zeros uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag undrar e de på (TRANS fender) man kan styla dom så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hallo e de på transfender eller :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag kan iaf inte styla bilar på garaget Cesar och CJ höll på med, där man gjorde uppdrag, i San Fierro. Vars kan man styla dom så tufft? Jag är på uppdraget i LV där man ska typ "råna" Caligula´s Palace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag har gjort 67 uppdrag och undrar kan man inte styla bilarna så där då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Första garaget i SF äter bilar så parkera inte unika bilar där. ja vet det är helt absurt! jag ställde värsta snygga bilarna och en sällsynt mc och sen en bmx kollade nästa gång och där stod det en cykeljävel ensam :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var ----------------------------------------------------------------------------------------------- men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var ---------------------------------------------------------------------------------------------- men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var --------------------------------------------------------------------------------------------- men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var ----------------------------------------------------------------------------------------------- men om man har gjort 67 uppdrag kan man göra de då allså stula bilarna så där em sak till kan man göra de på transfender eller var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hur stylar jag min bil jag har kommit till uppdrag 67 e på sista världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Min feta kombi, en fet nos matad Stratum. Var fixade du till den ? Den var snygg iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Själv föredrar ja buss eller limo, mtk mer tjejer som får plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Själv föredrar ja buss eller limo, mtk mer tjejer som får plats kan man moda bussar? Redigerad 7 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts