galnegus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 jag behöver hjälp med sista uppdraget, allt är ju lätt men sen när man ska fånga sweet så är jag alltid för långt fram eller för långt bak.... Hur nära ska jag vara igentligen?? Det är så irreterande att gå igenom uppdraget gång på gång igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) jag är lite trött idag... Redigerad 7 november, 2004 av fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det är ju skitlätt, kör fram tills framdelen av bilen är precis under honom och han hoppar ner automatiskt efter bara någon sekund. @fantasy: Du syftar nog på Smoke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts