disme Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 den där cesar racet hur gör man för vinna hjälp nått bra tips för vinna racet lätt? snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 vilket av alla ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 de där racet efter lowrider ujppdraget kommer ett race med cesar o många andra bilar hur gör ja för vinna lätt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nåt bra tips......ta det lungt. När jag körde snabbt förstörde jag alltid bilen. Sen körde jag lungt en gång för att komma runt och se hur lång banan var. Då vann jag. Strunta i handbromsen, då sladdar du bara. Gena mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 dete inte lätt för ja kör på taxi bilar hela tiden ju o massa bilar ja har kommit 3 och 4 som bäst ge tips så de blir lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blackfield Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Använd nitro i börja och se till att du ligger 1a i hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Som sagt, kör lungt. Strunta i handbromsen. kör på kanterna av vägarna så har du mindre chans att köra på bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 nitro vad edet men iaff ja kör lugnt men då kör dom ifrån det hatar jag men vad e nitro?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 nitro,lustgas,nas så du kör och axar skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 oo var får jag nitro lustgas då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 nitro,lustgas,nas så du kör och axar skit bra NOS, inte nas, NOS står för Nitrous Oxide System (om ja inte har fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) joo sorry du har helt rätt skrev fel EDIT. du köper det på transfender Redigerad 7 november, 2004 av deamon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men lol VAR FÅR MAN NITRUS DÅÅ KAN NÅN SÄGA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Nitro är inte nödvändigt, bara du tar det lugnt hela tiden och inte genar allt för mycket så funkar det, du behöver inte ligga etta hela tiden men försök ligga etta iaf de sista 75% av racet disme: när du gör "cesar vialpando" så ska du ju hämta en lowrider vid ett garage, i det garaget kan du modda lowriders. Redigerad 7 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men var e transfender o var köper ja det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men var e transfender o var köper ja det läs mitt ovanstående igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 kostar väll mkt modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ett tips är att köra med bilen "Blade" för den är enligt mig den bästa lowridern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) kostar väll mkt modda äh, va gör det när man har 114 000 000 $, jag bruark köra in me bilen ja kör i och modda den för att komam fram till nåt snabbare, sen dumpar ja bilen där, orka spara sina moddade edit: ja har säkert gjort av med sådär 100 000 $ på moddning Redigerad 7 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 men hur tror du ja ska göra för klara det lätt hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts