Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Yo! jag undrar en sak (vill inte veta för mycket nu) jag har hört att man ska tillbaka till los santos??? Kan man isåfall recruita gängmedlemmar då???!!? hoppas Grove street kommer upp på benen igen o knäcker BAllas!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja det gör man och man kan alltid recruita gängmedlemmar genum att sikta på dem med handen och trycka upp på pil knapparna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja det gör man och man kan alltid recruita gängmedlemmar genum att sikta på dem med handen och trycka upp på pil knapparna! Okej bra och nej det går ju inte? Går det asså att recruita typ wozzie's snubbar eller vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nä, du kan bara rekrytera de från ditt gäng, och inte från någon annans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nä, du kan bara rekrytera de från ditt gäng, och inte från någon annans. Jo, JAG vet men tydligen inte han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Men när man klarat story mode kan man åka till LS och grove street finns kvar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts