Logi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 nån som vet ett filmprogram (som typ media player) som man kan ta ut bilder uir filmen...alltså pausa och ta en bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 nån som vet ett filmprogram (som typ media player) som man kan ta ut bilder uir filmen...alltså pausa och ta en bild... Quicktime? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 kan man ta ut bilder ur filmer där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 InterVideo WinDVD, har jag för mig kan ta bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Media Player Classic länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man kan väll ta med print screen knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Man kan väll ta med print screen knappen? Funkade inte att ta screen när jag skulle pröva förut Tror jag hade realplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Funkade inte att ta screen när jag skulle pröva förut Tror jag hade realplayer stäng av maskinvaur acceleration Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Media Player Classic länk hur gör man för att få ut en bild ur filmen då?? jag har Media Player Classics... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 hur gör man för att få ut en bild ur filmen då?? jag har Media Player Classics... File - Save Image Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 det finns inget Save Image...bara Save as...men då sparar man hela filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Haha, du behöver ju ingen ny mediaspelare för sånt, men kanke ett program att ta bilder med. Tror att det ska funka med te x hypersnap. Finns ofta på PC Gaymer DVD's om du nu prennar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Haha, du behöver ju ingen ny mediaspelare för sånt, men kanke ett program att ta bilder med. Tror att det ska funka med te x hypersnap. Finns ofta på PC Gaymer DVD's om du nu prennar på den. eh, behövs inget program om man har WMP, bara atta stänga av maskinvaruacceleration. Dessutom är det mycket l'ttare att bara ladda ner MPC än att skaffa hypersnap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 det finns inget Save Image...bara Save as...men då sparar man hela filmen.. jopp under save as.. har du inte det har du inte mpc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 9 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 jopp under save as.. har du inte det har du inte mpc nu funkar det...men man kunde inte ha den nyaste versionen.. man var tvungen att ha den näst nyaste... men men...tack ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts