DaeR Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Tro mig det är Catalina Jo det är det iallafall så mycket som jag har sett av henne.. Så det där ser ut som Catalina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 alla såna där bilder på andra personer är nästan identiska med hur dom ser ut i spelet.. med det argumentet menar jag att det där inte kan vara kendl eller catalina. den där tjejen är latino-amerikan, kendl är afroamerikan.. catalina är latino, men hon är svartklädd och inte utsläppt hår. jag har precis börjat hålla på inne i las venturas innerstad och inte kommit hela vägen, men det måste vara någon som kommer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Som mickemannen sa inte Catalina eller Kendl. Har ärligt talat ingen aning trots att jag klarat spelet . (offtopic kanske) Vem är den andra blonda tjejen på omslaget hon? - - - - l - - - - l - - - - l - - - - v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 det är ju kendl utan uppsatt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 det är ju kendl utan uppsatt här... när för kendl är afroamerikan och denna tjejen är latina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts