Ruffy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har varit inne där ett antal gånger nu, och så hittade jag en bil som hette Jester. Jag tänkte: Alright, kanske kul att modda den, men transfender vägrar öppna. Har jag varit där för många gånger eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 inte säker men kan ju vara bilen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 De öppnar inte för vissa bilar... tror det är om de redan är lite stylade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jester har jag stylat... blir asgrym. Prova någon annanstans eller lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Dett öppnar väll bara inte på natten!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hmm, tack för svaren. Testade och vänta hela natten (i spelet) men gick inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts