Galenhund Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Nästa GTA ska borde INTE vara ett online-spel. Det borde utspelas året det släpps (2007 t.e.x) och knyta ihop historien med dom tidigare gta-spelen. Man kommer bland annat att få uppdrag utav CJ, Tommy Vercetti och GTA3 killen (han skriver lappar). Vad hände egentligen med Donald Love, detta och mycket mer får man reda på. Spelet utspelar sig som någon skrev i ett fiktivt Chicago med tillhörande landskap och grafiken kommer va bland dom bästa till PS3. Det skulle bli grymt bra om det skulle bli på det sättet enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Nästa GTA ska borde INTE vara ett online-spel. Det borde utspelas året det släpps (2007 t.e.x) och knyta ihop historien med dom tidigare gta-spelen. Man kommer bland annat att få uppdrag utav CJ, Tommy Vercetti och GTA3 killen (han skriver lappar). Vad hände egentligen med Donald Love, detta och mycket mer får man reda på. Spelet utspelar sig som någon skrev i ett fiktivt Chicago med tillhörande landskap och grafiken kommer va bland dom bästa till PS3. Det skulle bli grymt bra om det skulle bli på det sättet enligt mig. Låter inte helt dumt, även om det vore tråkigt om dem knöt ihop alla trådar. Då skulle det inte finnas någon direkt anledning att skapa ett till GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Det måste väl komma nåt GTA i oktober 2005 för att: GTA 3 kom 2001 oktober GTA VC 2002 oktober GTA Double pack 2003 oktober GTA SA 2004 oktober GTA ? 2005 oktober glöm inte GTA 2 1999 hehe i oktober. Redigerad 6 december, 2004 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ett GTA med tre storyval. Ett är ghetto, en maffia en annan är ja nåt annat som jag inte kommer på nu. Storyn hänger ihop i de olika möjligheterna och man träffar varandra och lite sånt. Spelet utspelar sig i VC, LC och SA + Chicago. Det skulle vara lite roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Låter inte helt dumt, även om det vore tråkigt om dem knöt ihop alla trådar. Då skulle det inte finnas någon direkt anledning att skapa ett till GTA. Det är väl inte omöjligt att skapa nya historier efter det, eller? Dessutom kan dom ta med "gamla" karaktärer till en evetuell ny historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Till er som skriver att det inte kommer komma fler gta spel efter San Andreas. Rockstar har väl sagt att deras skapande av GTA spel bara har börjat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Varför inte bara köra på med London? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 eller varför inte ett gta stockholm så kunde man åka till göteborg det vore lite småcoolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 eller varför inte ett gta stockholm så kunde man åka till göteborg det vore lite småcoolt eee,? ett gta som utspelar sig i stockholm och man ska kunna åka till göteborg?hehe. aja, varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1ko Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 TÄNK PÅ DETTA:::::::: Rockstar games sa att direkt efter dom var färdiga med GTA VC började dom direkt jobba på GTA SA, så jag tror dom fortsätter i den stilen. Möjligtvis får dom en månads ledighet för att vila och för att samla fantasin om vad nästa spel ska handla om och komma upp med nya ideer. Det blir ganska svårt för alla bra ideer är redan användna. Jag tyckte nästan ideen till SA var kass "tidigt 90-tal" men på nåt jävla vänster så lyckades dom göra det så jävla fantastiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 TÄNK PÅ DETTA:::::::: Rockstar games sa att direkt efter dom var färdiga med GTA VC började dom direkt jobba på GTA SA, så jag tror dom fortsätter i den stilen. Möjligtvis får dom en månads ledighet för att vila och för att samla fantasin om vad nästa spel ska handla om och komma upp med nya ideer. Det blir ganska svårt för alla bra ideer är redan användna. Jag tyckte nästan ideen till SA var kass "tidigt 90-tal" men på nåt jävla vänster så lyckades dom göra det så jävla fantastiskt... Sant... känns så konstigt att det antagligen ska komma ett nytt. Tycker det verkar lite som att GTA3 och GTA:VC var lite övningsgrejer och sedan slog dem ihop båda spelen och lade till lite extra grejer. Känns knasigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 fel! min kompis köpte inte edit : hade varit fräckt om dom gjorde ett gta som i ett helt landskap ännu större vad de e nu tex. ett landskap med massa städer. nån stans i europa. dom har ju använt . miami , new york och los angeles , las vegas & san fransico. finns de fler "gta aktiga" städer i usa? ne tror inte de . London eller paris skulle dom varit i. Jag tycker dom ska göra ett GTA i Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag tycker dom ska göra ett GTA i Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts