Riille Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Hej. Jag h¨åller på och lär mig samurize och jag har fått ett problem. När jag har gjort klart såsom jag vill ha de. Så blirde bara som en bakrund över alla rutor. Jag vill ju bara hade så jag ser de när jag kollar på skrivbordet. inte när jag är inne på internet så de är ivägen för bilden. Hur gör jag? Tacksam för svar! http://hem.bredband.net/rilla/aa.JPG De som jag ringat in med rött de ska ju inte vara ivä'gen för internetexplorer! De ska ju bara vara på skrivbordet. Hur fixar jag det? Redigerad 7 november, 2004 av Riille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Förstår inte riktigt :"> Screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riille Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Sorry vet inte men någon annan som har erfarenhet av Samurize kanske vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riille Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 hehe jo vi får väll hoppas på det! Tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 högerklicka på samurize-ikonen nere till höger (vad nu det fältet heter..)... under "Position" kan du välja massa saker... du har i "Always On Top" där... ska du inte ha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riille Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Tack så jätte mycke! kanske behöver mer hjälp sen haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riille Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Hej. jag har sett fol med nya start menyer. Hur fixar ni det med samurize? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 bara att leta som fan på samurize.com... finns flera script med sådan funktion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riille Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Okej du har ingen länk? till nån sådan script. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Okej du har ingen länk? till nån sådan script. nepp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts