Riichard Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Nån som vet hur man klarar "Messing whit the man"? De är alltså de uppdraget med MC-gänget i downtown där du får en motorcykel och ska fylla en kaos mätare. När jag ska köra uppdraget fyller jag bara precis början av mätaren... Måste säga att detta verkar helt omöjligt.. men är de någon som har ett bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Japp...ta en flametrower (det finns en vid hamnen) och sen så kastar du bara eld på ALLA ink. poliser , brandmän , sjukvårdare och vanligt folk (allt som kommer i närheten) så kommer din mätare att vara ful (du kommer ha typ en hel minut kvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Aha oh fan.. så jag behöver inte vara på motorcykeln för att mätaren ska stiga asså? Borde då allså gå med granter o sånt också? Fan va snabbt de gick o få svar här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 mmm...granater går...men jag tror det går snabbast med flametrower. Men du kan juh testa... Jag tror du klarar..det e inte så svårt som man tror....jag trobbe det var skit svårt...men det var de inte... hehe.. Lucka till iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Jag har också fastnat på det uppdraget... hmm...ska testa det där med flametrower! Tack för tipsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Jag tog det med minigun, va klar efter 10 sekunder, tipps, ställ din pil på gatamn så stannar bilar bakom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 26 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2002 Jag körde runt nere i hanmen ett tag o letade tills jag hittade flametrhower men sen gick snabbt o klara uppdraget. tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Damonk Skrivet 27 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2002 Skjut sönder en bil, och fortsätt skjuta på vraket, din mätare går fortfarande upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts