farligmp4 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Döpte topic till Spoiler så dom som inte har gjort detta uppdrag LÄS EJ! Ni andra som har gjort det kan fortsätta läsa tack.. Vill ha hjälp med uppdraget Freefall där man ska snappa upp "the hitmen's plane" Jag kommer till planet och ska köra igenom en "Corona" men jag får aldrig upp planet rätt så det blir vingligt och svårt att komma till "Coronan". Kan jag få tips på hur man ska flyga? jag flyger jämt mot planet och försöker men jag krockar med planet när jag kommer till "Corona"delen. Redigerad 6 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ingen som har något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Undvik att styra för mycket... styr bara lätt så kommer du genom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jo men problemet är att när jag flyger mot deras plan så flyger dem ju förbi mig, det är i vändningen som allt blir vingligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Men tänk på att du är snabbare än hitman planet, så att du behöver inte svänga exakt när du åker förbi den... sväng typ 2-3 sekunder efter... så att du kan sikta in dig i coronan. Redigerad 7 november, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Ok, kan du säga vad som händer när jag åkt igenom coronan? Ska jag åka igenom fler coronor? Redigerad 7 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Nej... inga fler Redigerad 7 november, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Nej... inga fler Ok bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 *SPOILER* När man har kört igenom coronan så hoppar han in i planet, och det rullar tunnor ner på en. Sen ska man sätta en bomb och hoppa ut. det är det man ser i en av trailer(na?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Det är inte det uppdraget... du har blandat ihopp 2 olika uppdrag... detta ska man döda en hitman som är efter en mafiaboss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Freefall? Ett avsnitt i Miami Vice (det sista) heter Freefall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts