Roxxy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 döda Polaski i "high noon" uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 döda Polaski i "high noon" uppdraget? jag tror att man kan sikta på honom direkt och skjuta honom (hann aldrig pröva för ja klarade de ändå) men annars kör efter honom och preja jag prejade ner honom för ett stup så han gick ut ur bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ja men hans bil går aldrig i sönder typ. Jaja , ska försöka klara det ändå. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ja men hans bil går aldrig i sönder typ. Jaja , ska försöka klara det ändå. Tack Provade du å trycka på siktesknappen direkt för man ser honom springa en bit först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Nej , jag jagade honom med en annan bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 kör efter han till mini staden och vänta på att han kommer köra runt lite, skjut han då med en Stinger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts