farligmp4 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Denna väg är en snabb väg. Kom inte och säg att ni inte klarar denna Rutt för då är ni riktigt usla. Mina försök = 2 försök Första tiden = 2 minuter och 1 sekund Andra tiden = 1 minut och 42 sekunder MIN RUTT! http://img102.exs.cx/img102/8108/way1.jpg Följ det röda strecket. Redigerad 7 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 den här vägen tog jag, gick på cirka 100 s, tog det väldigt lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Så kan man också göra men många har problem med en 180 sväng så då är det lättast att ta 90 graders sväng och köra runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Så kan man också göra men många har problem med en 180 sväng så då är det lättast att ta 90 graders sväng och köra runt. äh, fjöll av, man kan ju ta det lugnt, man kan ju köra hur sakta som helst o köra i en liten cirkel =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts