emiL_J Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Nu är jag och övnings kör på bil skolan,ligger på city slicking,är det sista uppdraget i bil skiolan,och hur fan ska man hinna fram och tillbaks på 2 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Nu är jag och övnings kör på bil skolan,ligger på city slicking,är det sista uppdraget i bil skiolan,och hur fan ska man hinna fram och tillbaks på 2 min? det e omöjligt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ligger du också där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Om det vore omöjligt, då skulle R* inte ta med det uppdraget (Kände för att vara lite spydig nu;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Svara snälla,genväg eller tips.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Svara snälla,genväg eller tips.. Det är bara att trycka på gasen och köra så fort som möjligt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 håll er i mitten av vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Men minsta lilla korck så är det udnerkänt,och bilen är skit snabb men sladdor utav bara helvetan.. :'( (Super GT) Krock Redigerad 6 november, 2004 av emiL_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 pröva er fram istället för att fråga=roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 men jag har kört 34gånger nu,blir lite frustrerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 1. börja med att köra på spårvagnsspåret, sne när det svänger, så ska ni också svänga höger , sen ska ni svänga vänster på direkten (nästa väg allså ), sen nästan gasen i botten, ni åker snabbt, men behärskat så att ni inte krockar, sen så åker ni ner för den dära branta gatan, sen svänger ni och tar samma väg tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Haha, det var ju aslätt. Det enda som hindrade mig för det mesta var att jag krockade totalt in i flera bilar och bilen stannade helt och underkänt. När ni svänger, håll inte in gasen... Iaf inte på tillbaka vägen nere vid motorvägen, då sladdar ni som i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 om man råkar få sladd och snurrar runt 180 grader så får man också underkänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 vadå omöjligt? ja hade typ 20 sek. till godo när ja kom fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 om man råkar få sladd och snurrar runt 180 grader så får man också underkänt. Får man sladd så pressar man i backen när 180 graders svängen är förbi, så gör man en backwards 180 med backen sen gasar man igen. Tog ungefär 3 försök för mig innan jag klarade det här pga alla satans taxi bilar som åker ivägen . 96% fick jag, tog ganska lungt faktiskt, nästan inte en skråma på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Asso.... jag åkte först typ höger sen rakt fram... sen lite höger sen är det as långt fram och sen svänger man neråt och tar den sen körde jag runt ett jävla kvarter och samma väg tillbaka :DD:D:D:D hoppas ni fattar för ja skrev rätt fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Svinigt svårt! Men det går kör först strandvägen sedan kör upp och ta stadsvägen tillbaka (vice versa) funkade för mig (alltså inga bökiga vändningar). Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Är de inte 6min??.. på min är de 6min iaf haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
webban Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 när du börjar kör åt höger ner till motorvägen kör ända fram till den sen tillbaka samma väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 gasa kör kör sen gör du en usväng när du kommer ner till checkpointen sen åker du tillbaks samma väg som du kom ifrån då behöver du inte stressa hade massa tid kvar när jag kom fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts